søndag 20. mars 2011

Spring and Herbs

Nå nærmer våren seg mer og mer, det betyr også snart påske! Jeg skulle ønske at jeg kunne ha fått tid til å ha blogget litt mer i det siste, men pga mye jobbing, og at ikke alt er like lett å lage på mitt kjøkken, må jeg vente litt til jeg får litt mere tid.

Når jeg var på et flott marknad i Italia for et par år tilbake kom jeg over denne flotte urteflokken, og har bestemt meg for i år så SKAL jeg lage meg en urtehage! Jeg skal flytte med min gode venninne i landlige omgivelser, og med  et stort kjøkken! Så jeg gleder meg veldig. Jeg legger med et nydelig bilde av alle de herlige urtene og drømmer til varmere tider.





Nå har også Sjarmerende Uterom kommet, og det er en utrolig nydelig bok, med masse fine matoppskrifter, (som da fra meg ;) ) og andre utrolige smarte løsninger når det kommer til å pynte opp ute både til hverdags og fest. Blad gjerne i den her : http://issuu.com/gyldendalnorskforlag/docs/sjarmerendeuterom og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med bildene av muffinsene, og av meg! :D


-Tina

3 kommentarer:

  1. Urter er bare herlige med lukt og smak!
    Kan nesten ikke vente til mynten spirer, bare så synn at det ennå er 1 m snø over planene..
    men nå regner det kraftig ute så hvem vet, kanskje våren kommer snart!
    Ha ei flott uke! Klem : )

    SvarSlett
  2. Gratulerer med utgivelse av boken, som du har bidratt til! Har nettopp kjøpt "Sjarmerende Gjenbruk" og nå står "Sjarmerende Uterom" for tur. I helgen startet jeg sesongen i drivhuset med litt planlegging og bilde av urtehagen fra Italia gir meg virkelig inspirasjon... Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Ja, og utrolige fine blomster til å pynte opp hjemme. Og bare man steller de riktig vil de jo leve lenge også :)

    Tusen takk! Det er godt å høre. Ja, det er et flott bilde, og hvilken lukus det er å kunne gå ut å hente sine egne urter og grønnsaker.

    God uke til dere også.! :)

    SvarSlett